12 Nisan 2013 Cuma

AK Parti İzmir İl Başkanı Akay koltuğuna yeniden oturdu




Konak İlçe Seçim Kurulu tarafından başkanlığı düşürülen AK Parti İzmir İl Başkanı Ömer Cihat Akay, Yüksek Seçim Kurulu (YSK)'nun kararı bozması üzerine yeniden koltuğuna oturdu. 9 Haziran 2012'deki genel kuruldan sonra başkanlıktan düşürülen, yerine Abdullah Tekbaş'ın getirildiği Akay, konu hakkında bir basın toplantısı düzenledi.Toplantıda konuşan AK Parti İl Başkanı Akay, "İnsanlar ve makamlar gelip geçicidir. Bu bir haftalık süreçte, geçen 18 ayın muhasebesini yapma fırsatını yakaladım. İzmir için güzel şeyler yaptığımızı gördüm. Ailemle tatil yapma fırsatı buldum. Önümüzdeki dönemde 2014 yerel seçimleri için çalışacağız. Bizlerden beklenen başarıyı elde etmek istiyoruz. Kongreyle yönetim kurulunun yüzde 60'ı değişti. Yer sıkıntısı nedeniyle yönetim kurulunda görev veremediğimiz arkadaşlarımıza, teşkilatımızın çeşitli kademelerinde görevler vereceğiz. Tüm çalışmalarımız, işbirliği içinde olacak. Geminin kaptanı bizsek, tek kişinin dahi denize düşmesine izin vermeyeceğiz. Hukukun üstünlüğüne inanan bir partiyiz. Hukuk, haklılığımızı ortaya çıkardı. Bu toplantıyı kongrenin hemen ardından yapmak isterdim ancak değişen bir şey yok." dedi.AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a, bu süre içinde kendisine gösterdiği destekten dolayı teşekkür eden Akay, diğer aday Tekbaş'a yönelik bir yaptırım uygulama düşüncesinde olmadıklarını ifade etti.Kongre de 379 oy alan Akay başkanlığa seçilirken Tekbaş 84 oyda kalmış ancak Akay'ın, sabıkası bulunduğu gerekçesiyle başkan olamayacağını öne sürmüştü. Bu itirazı görüşen Konak İlçe Seçim Kurulu da iddiayı haklı bularak Akay'ın başkanlığını düşürmüş ve mazbatayı Tekbaş'a vermişti.adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder